maandag 14 februari 2011

lang geleden

Toen ik zwanger was van mijn eerste zoon  (28 jaar geleden)Heb ik een lap geborduurd Het alfabet met muisjes

Het was de bedoeling dat de lap omgezet ging worden in een dekbed overtrekje maar.......
Zo ver ben ik nooit gekomen
Ik heb de lap toen aan mijn zusje gegeven die heeft 2 meisjes gekregen (inmiddels ook bijna 12 en 1 van 9 jaar) en....ja oke je raad het al Ook nooit omgezet in een dekbed overtrekje
Nu kwam mijn zusje zaterdag even langs en wat had ze nu bij haar........
De lap
Toen ik de lap 28 jaar geleden aan het maken was heb ik nooit kunnen bedenken dat die dus voor mijn 1e kleinkind zou gaan worden hihihi
Nu ga ik hem wel af maken natuurlijk    NU heb ik TIJD hihihihi

Hier even een close-up van wat muisjes iets dichterbij

Wel leuk hoor   ieder muisje is weer anders

Schattig toch??!!!!!

Geen opmerkingen: